A reklamáció folyamata
Tisztában vagyunk azzal, hogy a reklamáció folyamata minden vásárló számára kellemetlen, ezért próbáljuk ezt lerövidíteni, és a lehető leggyorsabban megoldani a vásárló megelégedésére. A reklamáció feldolgozása során igyekszünk vásárlóink érdekeit a legjobb tudásunk szerint képvisleni, amit a beszállítókkal kialakított színvonalon felüli kapcsolataink is elősegítenek. A kínálatunkban szereplő összes termékre a törvényileg előírt 24 hónapos garancia vonatkozik, amely az áru átvételének napján kezdődik.
1.Készíts néhány fényképet a termék hibájáról, és keresd meg a rendelésed, vagy a mellékelt számla sorszámát, hogy ellenőrizhessük, hogy tényleg a FitRuháról rendelted a terméket.
2.Küldj egy emailt az info@fitruha.hu címre, amelyben röviden leírod a termék hibáját, valamint ne felejtsd el csatolni a fényképeket, és a rendelésed vagy a számla sorszámát.
3.Egy munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben. Elmagyarázzuk a reklamáció további menetét, valamint többféle megoldási módot kínálunk fel, amelyekből választhatsz.